Subject: FW: Reg 2/2529545, 16.06.25, Madara tn 37 veekvaliteet on korras
From: "Tallinna Vesi AS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Jun 2025 12:35:48 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea klient!

Informeerime, et võtsime 13.06.2025 Madara tn 37 täiendavad veeproovid,
mis andsid Soole enterokokkide osas tulemuse 0 arv/100ml. Seega kinnitame,
et vesi on ohutu joomiseks ning saab jätkata tavapärase veekasutusega.
Tõenäoliselt oli 11.06.2025 võetud veeproovi puhul tegemist juhusliku
kõrvalekaldega. Mikrobioloogilised analüüsimeetodid on väga tundlikud ning
tulemust võib mõjutada nii proovivõtt kui veekraani ümbrus (nt
majapidamislapid, pesusvammid, kasutatud nõud).

Täname Teid koostöö ja mõistva suhtumise eest!

Heade soovidega

Kristiina Soovik

Veekvaliteedi juht

AS Tallinna Vesi

+372 5661 9942